Formació Xtec 23-24 – ST Baix Llobregat 2n Torn

Us informem de l’oferta formativa XTEC del curs 2023-2024 de 2n torn que s’ofereix al professorat des dels Serveis Territorials al Baix Llobregat, a banda de la qual s’ofereix des del CRP.

Al quadre següent podeu trobar l’oferta de les activitats de formació. La inscripció es podrà fer del 7/01/2024 – 15/01/2024 (consulta adjudicació de places a partir del 16 de gener).

Podeu consultar a l’apartat “més informació” de cada activitat el contingut, objectius…, que siguin del vostre interès.

3000250519 Coeduca’t al centre
3001050519 Coeduca’t amb el currículum
3001390503 Cap a una educació més humana: Eines d’autoconeixement per a acompanyar l’alumnat
3001410503 Explorant les Tertúlies dialògiques
3001420503 La creació literària: com llegir obres de ficció a l’aula?
3001430503 Diàleg ConversArt
3001440503 Salut emocional d’infants i joves en les adversitats, la mort i el dol
3001450503 Educar per la vida des de la vida
3001460503 Llengües estrangeres: vectors i competències
3001470503 Avaluació matemàtiques competencials
3001480503 Josep Vallverdú i Aixalà, en el centenari (en vida) del seu naixement. vida i obra de valors ètics i literaris
3001490503 Estratègies per a la millora del benestar emocional de docents i alumnat
3001530557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Economia)
3001540557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Geografia i Història)
3001550557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Llengua i liter. cat. i cast.)
3001560557 Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Matemàtiques)
3001570557
Situacions d’aprenentatge per a l’ESO i el batxillerat competencials (Física i Química)

Què cal fer?

1. Per fer la inscripció cal clicar al codi de l’activitat (a partir del 07/01/24).

2. Cal omplir les dades de validació que demana -l’usuari XTEC ha d’estat actualitzat-.
3. A partir de 16/01/24 cal consultar l’estat de les adjudicacions a XTEC/Les meves activitats

A continuació us facilitem unes breus indicacions pel que fa a la gestió de l’usuari XTEC i ATRI.

1. Alta nova correu XTEC:

Clicar el següent enllaç Alta d’usuari (personal docent/PAS) i seguir les instruccions. La direcció de centre l’haurà de validar quan li arribi l’avís al correu electrònic (convé avisar a la direcció del centre d’aquesta gestió perquè la validi).

Tan bon punt la direcció del centre validi la vostra sol·licitud a l’aplicatiu de gestió d’usuaris (GUAC), rebreu un missatge a l’adreça de correu alternatiu que hàgiu indicat amb les indicacions per a activar el compte @xtec.

Per qualsevol dubte o consulta contacteu amb el Servei d’Atenció Unificada (SAU):

Telèfon: 900 82 82 82 (4)

Correu: sau.tic@pautic.gencat.cat

2. Gestió de contrasenyes: Seguint aquest enllaç podreu fer:

Canvi de contrasenya: caldrà canviar la contrasenya cada sis mesos utilitzant el següent formulari.

Recuperació de contrasenya d’usuari: En cas que no recordeu la vostra contrasenya actual, haureu de gestionar novament l’alta de l’usuari tal com s’indica al punt 1, per poder introduir-ne una de nova.

És molt important que feu servir aquest formulari i que no canvieu directament la contrasenya al correu electrònic; en aquest cas només canviaríeu la contrasenya del correu però no als aplicatius associats a la plataforma XTEC.

Periòdicament, rebreu avisos per tal que torneu a canviar la contrasenya, amb la finalitat de mantenir la seguretat i la confidencialitat. A partir de l’avís disposareu de 30 dies per canviar la contrasenya. Si no ho feu, el vostre usuari serà desactivat i es bloquejarà l’accés a totes les aplicacions. Disposareu d’un període addicional per tornar a fer el canvi de contrasenya; transcorregut aquest temps addicional l’usuari serà donat de baixa definitivament.

Recuperació de contrasenya de centre: Els centres podran establir una nova contrasenya per a les seves bústies a través de l’aplicatiu del GUAC seguint la següent ruta:

GUAC / Menú / Gestió d’usuaris XTEC / Tipus d’usuari: Centre Registrat – Usuari: (codi de centre amb lletra) /Cerca

ATRI

1. Gestió de contrasenyes:

-Canvi de contrasenya: caldrà canviar la contrasenya cada sis mesos utilitzant el següent formulari.

-Recuperació de contrasenya d’usuari: En cas que no recordeu la vostra contrasenya actual caldrà que us adreceu a la direcció del vostre centre per tal que us generi una nova contrasenya.