Formació CoCoBe – segona edició

Aquest primer trimestre s’ha dut a terme la formació inicial dels coordinadors de Coeducació, Convivència i Benestar de l’Alumnat (COCOBE) pels centres de primària i secundària.

El segon trimestre s’inicia la formació dirigida als coordinadors de les Escoles Oficials d’Idiomes, Centres de Formació d’Adults i centres de Formació Professional.

Tanmateix, el proper dijous 14 de desembre de 12:15h a 13h tindrà lloc un webinar per informar els equips directius i coordinadors de Coeducació, Convivència i Benestar de l’Alumnat (COCOBE)  d’aquests centres sobre aquesta nova figura.

Durant el segon trimestre s’ofereix una segona edició en torn de matí i en torn de tarda, destinada a tots els coordinadors de totes les etapes que no han dut a terme la formació: centres de Primària, centres de Secundària, Escoles Oficials d’Idiomes, Centres de Formació d’Adults i centres de Formació Professional.

Us facilitem el calendari i els horaris i l’enllaç de la inscripció. Des de la Direcció General de l’Alumnat, s’ha enviat un correu a totes les Escoles Oficials d’Idiomes, als Centres de Formació d’Adults i als centres de Formació Professional.

Torn matí

9000850519 Formació Inicial Coordinador/a coeducació, convivència i benestar
Dates Del 18/1/2024 al 14/2/2024
Durada 30 hores – 5 sessions
Horari De 09.30h a 11.00h
Format Mixt (cada bloc s’iniciarà amb un webinar síncron i la resta de la formació serà asíncrona.)

Torn tarda

9000860519  Formació Inicial Coordinador/a coeducació, convivència i benestar
Dates Del 18/1/2024 al 14/2/2024
Durada 30 hores – 5 sessions
Horari De 17.30h a 19.00h

Si teniu qualsevol dubte en relació amb la formació, us podeu posar en contacte a través del correu serveiorientacio.educacio@gencat.cat

1. Lídia Martí Garbayo

Bon dia,
    M’interessa fer la inscripció al seminari.
    Em podeu facilitar l’enllaç?
    Moltes gràcies!

2. Begoña San Felipe

Bon dia,
    Sol vaig poder fer dos sessions de la primera edició ja que he passat per dos intervencions quirúrgiques que puc adjuntar informe mèdic.
    Ara ja podría començar de nou, aquesta segona edició però veig que el termini d’inscripció ha passat.
    M’agradaria saber si haurà una tercera edició.
    Moltes gràcies.

1. CRP1 Autor de l'article

Bon dia, Begoña.

Et facilitem el correu de la Secció de formació permanent dels Serveis Territorials de Sant Feliu on t’informaran sobre la teva consulta. Nosaltres no tenim la informació que demanes.
      dtbaix@xtec.cat
      Salutacions,