El Tinter de les Lletres Catalanes. Premi Sambori

El Tinter de les Lletres Catalanes és la festa que agrupa els premis literaris d’autors d’entre 6 i 18 anys amb més prestigi dels Països Catalans, un nou esdeveniment en el calendari cultural que vol potenciar la creativitat dels infants i joves i reconèixer els valors emergents de les lletres catalanes.

La quarta edició de la festa d’El Tinter 2018 va reconèixer els guanyadors del Premi Sambori Òmnium de narrativa escolar i el Premi Pissiganya de poesia escolar en una gala que va tenir lloc el 25 de maig al Casinet d’Hostafrancs de Barcelona. L’acte va ser un homenatge a la figura de Montserrat Abelló, Premi d’Honor de les Lletres Catalanes 2008 amb un gran espectacle digirit per Núria Planes i Jordi Font que va comptar amb tabalers i acròbates que van acompanyar els nois i noies a rebre els seus premis.

BASES 2019 PREMI SAMBORI ÒMNIUM

BASES 2019 PREMI PISSIGANYA