La poesia ha arribat a la biblioteca Ricardo Alcántara

Aquesta tardor des de la Biblioteca Escolar Ricardo Alcántara de l’escola Folch i Torres d’Esplugues de Llobregat s’ha iniciat un treball sobre  poesia com a eix vertebrador de la lectura amb l’objectiu de continuar amb un treball a tots els nivells educatius del centre. A més dels exemplars que disposen en el seu ampli fons documental, des de la biblioteca es treballa amb la maleta de la poesia en servei de  préstec a la Mediateca del Centre de Recursos pedagògics.

“Jo sempre he pensat que un poema, de fet, no està ben acabat fins que algúl’ha llegit i li ha donat una dimensió que, l’escriptor sol, no és capaç de donar-li.”

Miquel Martí i Pol