Dos alumnes d’Esplugues guanyen la final del Certamen de Lectura en Veu Alta

Ahir es va celebrar la Final del 19è Certamen de Lectura en Veu Alta al CaixaForum on van participar alumnes de Barcelona comarques i Baix Llobregat.

Els alumnes Sara Vidal Balada de l’escola Garbí Pere Vergés de la categoria Corsaris i l’Ahmed Aslam Shajell de l’institut La Mallola van resultar guanyadors del certamen en les seves categories Corsaris i Timoners respectivament.

Ambdós han quedat classificats per participar en la Festa de la Lectura que se celebrarà el dimecres 7 de juny al Teatre Nacional de Catalunya.