Dia Internacional de les persones amb discapacitat

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat el dissabte 3 de desembre es realitzarà una jornada d’esport inclusiu al Parc Pou d’en Fèlix d’Esplugues de Llobregat. L’acte començarà a les 11 h amb la lectura del manifest. Us convidem a participar-hi!

A més, també s’han organitzat altres activitats, fins al 12 de desembre a la Biblioteca Pare Miquel hi haurà una exposició del concurs de dibuixos i materials artístics fets per les entitats col·laboradores.

*Dibuix guanyador del concurs artístic. Realitzat per alumna de 2on ESO de l’Escola Isabel de Villena.