Creamat. Formació 1r trimestre

Us oferim l’oferta formativa per al 1r trimestre del Cesire àmbit de les matemàtiques (CREAMAT):

1. Formació Cursos AraMat

AraMat en obert a l’Ateneu per fer-los com a autoformació, de manera individual.

Si teniu qualsevol altra demanda formativa, adreceu-vos al Centre de Recursos Pedagògics.

2. Laboratori de matemàtiques

Les escoles i instituts que disposen del material ja poden treballar a partir de la campanya Laboratori de Matemàtiques, en espera de rebre la formació concreta.

3. Autoformació en obert (Ateneu, canal YouTube creamat1…)

Podeu accedir en obert a les sessions dels  cursos telemàtics :

També hi ha 3 FICs (Formació Interna de Centre) de primària i 2 de secundària es tracta de formació en matemàtiques adreçada als claustres per ajudar a prendre acords d’escola.

Altres informacions

• Els dies 13, 14 i 15 de Novembre de 2020 es celebrarà, en format virtual, el Congrés Català  d’Educació matemàtica c2em 2020. El congrés acollirà gairebé un centenar d’aportacions de professorat des de l’etapa d’infantil fins a la universitat, en format de comunicacions, activitats d’aula, reptes i espais de debat. Estem  segurs que serà l’esdeveniment més important d’educació matemàtica dels propers anys, i us animem a participar-hi.  c2em.feemcat.org
    • Properament es convocarà el vídeoMAT 2020, activitat en la que l’alumnat de tots els nivells educatius  elabora vídeos de matemàtiques  de 3 minuts per a respondre preguntes.