Convocatòria Programa Magnet

Nova convocatòria del programa “MAGNET. Aliances per a l’èxit educatiu” per al curs 2023-24, que promou una transformació profunda en els centres educatius com una estratègia per reduir la segregació escolar i garantir una oferta educativa de qualitat per a tot l’alumnat, en el marc de la convocatòria unificada de programes d’innovació del Departament d’Educació.

El programa està impulsat pel Departament d’Educació, la Fundació Bofill, el Consorci d’Educació de Barcelona i l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB.

El calendari d’aquesta convocatòria és:

15 de març: publicació de la llista de programes que obren convocatòria. Trobareu tota la informació al portal de centres:

Pestanya Gestió de centres

Innovació Pedagògica

Programes d’Innovació

Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu

15 de maig: Darrer dia per presentar les sol·licituds

29 de maig: Publicació de la llista provisional de centres admesos i exclosos a la preselecció

5 de juny: Final període de reclamacions

19 de juny: Publicació llista definitiva de centres admesos i exclosos a la preselecció

26 de juny: Publicació de la llista definitiva de centres que entren a la preselecció del programa Magnet

Si voleu transformar pedagògicament el vostre centre per revertir la segregació escolar, us animem a conèixer els requisits per formar part del programa i el procediment la nova convocatòria 2023-24. Per ampliar informació, us podeu inscriure a la sessió informativa virtual del dijous 9 de març a les 12.00 hores a través d’aquest formulari.

Sessió informativa virtual

Programa Magnet Convocatòria 2023-24