Cicle de xerrades per a famílies del Pla Educatiu d’Entorn

Us presentem el nou cicle de xerrades dirigides a les famílies organitzat des del Pla Educatiu d’Entorn d’Esplugues de Llobregat.

En aquest cicle trobareu tres xerrades per reforçar el pas entre etapes educatives, oferint eines a les famílies perquè puguin acompanyar d’una manera més ajustada als seus infants i joves en aquests moments de canvi, resolent dubtes i reduint les angoixes que aquesta transició pot ocasionar.

• De l’escola bressol a l’escola d’infantil i primària: 21 de febrer
      • De primària a secundària: 1 de març
      • El pas cap a la post obligatòria: 9 de març

I una darrera xerrada sobre l’assetjament escolar en format debat amb la participació de diferents agents de la comunitat educativa que ens oferiran la seva visió sobre aquest fenomen i algunes de les claus que poden ajudar a reconduir la situació.

• Contra el bullying, fem pinya!: 9 de maig

Totes les xerrades es faran presencialment de 17:30 a 19:00 en espais municipals.

Trobareu tota la informació i els formularis per la inscripció en el següent enllaç.

Comptem amb la vostra participació!