Comencem l’activitat col·laborativa “Cartes als Reis”

Comencem  l’activitat col·laborativa Cartes als Reis” 2020-2021″ amb la sessió telemàtica dels 9 centres participants del 29 d’octubre. Aquesta edició, volem donar l’enhorabona per la seva participació a tot el professorat i alumant, en uns moment tan especials i complicats com els que estem vivint. De ben segur que tenint en compte la situació actual, els nens i les nenes obriran la seva mirada a nous desitjos i  somnis! L’activitat es converteix en el motor perquè els alumnes reflexionin sobre el nostre entorn, que en formen part i coneguin els beneficis que podem obtenir si el milloren. Que escriguin sobre aquests desitjos i proposin actuacions per tal d’avançar cap a un entorn més sostenible, a partir d’un dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Si volem millorar el mediambient i la realitat que ens envolta, nosaltres mateixos hem de dur a terme aquestes accions i assumir responsabilitats. És cosa de tots i totes!

Centres participants: Institut La Mallola, Institut Severo Ochoa, Escola Lola Anglada, Escola Folch i Torres, Escola Isidre Martí, Escola Matilde Orduña, Escola Prat de la Riba, Escola Gras i Soler i Escola Joan Maragall.