BABADADA: Diccionari visual multilingüe

Us presentem BABADADA, un diccionari visual multilingüe que permet seleccionar lèxic per categories i comparar dues llengües alhora. BABADADA compta amb un banc de més de 30 llengües, cosa que fa d’aquest diccionari un recurs molt interessant per a treballar amb l’alumnat d’origen estranger dels nostres centres a partir de les seves llengües d’origen.

És molt fàcil d’utilitzar: primer de tot se seleccionen les dues llengües, i a continuació es decideix quin camp semàntic es vol visualitzar d’entre més de 40.  Aquesta aplicació pot esdevenir un bon suport  de cara a que els alumnes puguin treballar autònomament i generar estratègies d’aprenentatge sobre el lèxic significatiu.

Us deixem una mostra del resultat de la correspondència entre la llengua catalana i l’amazic en el  lèxic de l’escola.

Us animem a utilitzar-la i a treure-li tot el profit a les vostres aules!