43è Premis Baldiri i Reixac

La Fundació Carulla convoca els 43è Premis Baldiri i Reixac amb l’objectiu de reconèixer i impulsar nous projectes de la comunitat educativa i cultural que aprofitin aquesta crisi sanitària i social per convertir una situació crítica en una oportunitat de millora. Són una oportunitat per continuar construint una escola catalana oberta, inclusiva i innovadora. Aquest any més que mai, les arts i la  cultura són el camí per aconseguir-ho i per fer front a noves necessitats creades per COVID-19 a les escoles i entre l’alumat.

Els Premis compten amb les categories següents: Premi Baldiri Escola, Premi Baldiri Connexions, Premi Baldiri Experiències, Premi Joan Triadú (no es poden presentar candidatures a aquesta categoria. Serà el jurat qui seleccionarà directament elguanyador entre els centres educatius de Catalunya).

Consulteu les bases de la convocatòria.