El dimarts 2 de març es realitzarà el taller “Dispositius mòbils en l’ensenyament de l’anglès: com funciona Duolingo for Schools?” Durant aquest innovador taller, s’abordaran aspectes teòrics i pràctics associats a l’ús dels dispositius mòbils en general i de l’eina Duolingo for Schools en particular, i es duran a terme exercicis pràctics orientats a les necessitats i interessos de cada participant. Els continguts del taller són:

• Dispositius mòbils en l’ensenyament de l’anglès: què poden oferir?
  • La ciència al darrere de Duolingo: per què està dissenyat així?
  • Com funciona Duolingo for Schools, l’eina per als docents
  • Propostes d’ús

El Grup d’Investigació en Tecnologies Interactives i Distribuïdes per a l’Educació de la Universitat Pompeu Fabra (TIDE-UPF) està treballant en el marc d’un projecte pilot per explorar la introducció de Duolingo for Schools com a eina de suport en l’ensenyament de l’anglès i, de moment, col·laboren amb tres centres educatius de la ciutat de Barcelona. El projecte, compta amb el suport del consolat general dels Estats Units a Barcelona.

Els participants al taller que hi estiguin interessats podran comptar amb un suport individualitzat per part del grup de recerca TIDE-UPF per tal de posar en marxa aquest programa pilot d’ús de Duolingo for Schools al seu centre educatiu.

Podeu formalitzar la inscripció a través del formulari.