Descobrint l’arquitectura contemporània a partir de l’escola Garbí Pere Vergès

Dins del marc del Projecte Apadrinem del nostre Patrimoni, del Departament d’Ensenyament, l’escola Garbí. Pere Vergés (Esplugues de Llobregat) ha desenvolupat el seu projecte en relació als Edificis de l’escola, des del curs 2014-2015.

Amb l’objectiu d’obrir el projecte a la comunitat educativa de la localitat, el 6 de juny els nois i les noies de 6è de primària de l’escola Garbí. Pere Vergés van acompanyar als companys i companyes de 6è de primària  de lescola Lola Anglada d’Esplugues de Llobregat en el descobriment dels elements de l’arquitectura contemporània en els edificis de l’escola, d’una manera lúdica i engrescadora. Els van ensenyar la seva ubicació, l’etapa arquitectònica a la qual pertany, els diferents espais i van concloure amb una activitat de treball compartit entre l’alumnat de les dues escoles.

Podeu seguir l’activitat en imatges aquí.