Descoberta del claustre gòtic (S XIV) del convent de Montsió

Dins del marc del Projecte Apadrinem del nostre Patrimoni, del Departament d’Ensenyament, lescola Lola Anglada (Esplugues de Llobregat ha desenvolupat el seu projecte en relació al Claustre de Montsió d’Esplugues de Llobregat des del curs 2014-2015.

Amb l’objectiu d’obrir el projecte a la comunitat educativa de la localitat, el 7 de juny els nois i les noies de 6è de primària de l’escola Lola Anglada van ensenyar als companys i companyes de 6è de primària  lescola Garbí. Pere Vergés d’Esplugues de Llobregat el claustre gòtic del convent de Montsió (la seva història i arquitectura medieval), els van situar a l’etapa arquitectònica a la qual pertany, els van ensenyar aspectes singulars del monument i els alumnes d’ambdues escoles van realitzar un treball compartit .

Podeu seguir l’activitat en imatges aquí.