2n Torn Formació 2021-2022

Clica a la imatge per accedir a les teves activitats adjudicades. Pots revisar sol·licituds, consultar assignacions i omplir qüestionaris mitjançant usuari XTEC o clau d’inscripció. També ho pots fer  aquí: Accés a les dades

 

Activitats del CRP BLL VIII d’Esplugues

Activitats en centres d’Esplugues i Sant Just Desvern

FORMACIÓ 2021-2022 CRP BAIX LLOBREGAT VIII (ESPLUGUES I SANT JUST DESVERN)   (2n trimestre)

 

Títol, ponent, continguts Data, horari, assistents
El tipus de lletra. Eines per a un argumentari de centre

Montserrat Fons (Dra. en Filosofia i Ciències de l’educació)

  1. Conèixer els arguments científics sobre l’aprenentatge del traç dels tipus de lletra en l’Educació infantil i el Cicle inicial.
  2. Reflexionar sobre la pràctica docent al centre a partir de l’exposició científica i de les reflexions d’altres docents.
  3. Prendre acords de centre per tal de delimitar nous objectiu
ATENCIÓ NOVA DATA: 1 de març de 2022

17:30h-19:30h

Es realitzarà de forma presencial en cas que la situació sanitària ho permeti. En cas que hi hagi excés d’inscripcions, es limitarà presencialment a dues persones per centre. Es realitzarà emissió per Youtube per arribar al conjunt del professorat interessat.

Adreçat a: Mestres d’escoles públiques, concertades i privades de la zona.  

Impacte de la pandèmia en la salut mental: conductes disruptives a l’aula i claus per a la intervenció

José Ramon Ubieto  (Psicòleg clínic i Psicoanalista)

  1. Claus per entendre els canvis produïts per la pandèmia en la salut mental
  2. Fenòmens de violència (hetero i auto) en els adolescents i afectació en les aules.
  3. Estratègies per a l’abordatge, amb exemples pràctics.
ATENCIÓ NOVA DATA: 9 de març de 2022

17:15h-19:15h

Es realitzarà de forma presencial en cas que la situació sanitària ho permeti. 

Adreçat a: Mestres de Pedagogia Terapèutica, mestres de cicle superior de primària, orientadors de secundària i docents. Equips directius

Gestió emocional de la pandèmia a l’aula

Marta Segrelles  (Psicòloga)

  1. Com abordem les situacions que ens trobem als centres que s’han agreujat post-pandèmia? (El que habitualment fem i el que ajuda a integrar).
  2. Formes de de regular l’estrès que veiem i no entenem.
  3. Com podem identificar emocions i situacions estressants.
  4. Com acompanyar emocions difícils
  5. Casos pràctics que ens passen al centre.
Dimecres, 16 de febrer de 2022

15:00h-17:00h 

Es realitzarà de forma telemàtica, sincrònica.

Adreçat a: Caps d’Estudis de centres d’Esplugues i Sant Just. (Assignació garantida). Inscripció oberta als participants del seminari de Primària-Secundària i Professionals del Servei Educatiu. En cas excedir el límit d’inscripcions es limitarà a 2 persones per centre educatiu. 

Estratègies de gestió del temps i lideratge en centres

Jaume Josa (Filòleg i Comunicador)

  1. Per a què necessitem un sistema d’organització personal i gestió del temps.
  2. Fer el que hem de fer en el temps que tenim per fer-ho.
  3. L’organització de les reunions per convertir-les en una eina de millora de l’equip de treball.
  4. Eines de lideratge per potenciar el talent.
Dimecres, 23 de febrer i 2 de març de 2022

15:00h-17:00h

Es realitzarà de forma telemàtica, sincrònica.

 Adreçat a: Direccions de centres d’Esplugues i Sant Just. (Assignació garantida). Caps d’Estudis de centres d’Esplugues i Sant Just. Professionals del Servei Educatiu.

Lideratge i gestió emocional per una millor cohesió de l’equip docent

Rosa Miralles (Directora i Gestora Emocional)

  1. Prendre consciència de la importància de desenvolupar les competències emocionals per a un millor lideratge.
  2. Fer un viatge cap a l’interior per poder gestionar l’equip docent de manera sostenible.
  3. Aportar idees per a una millor cohesió de l’equip docent. 
Dimecres, 6 d’abril de 2022

17:15h-19:15h

Es realitzarà de forma telemàtica, sincrònica.

Adreçat a: Caps d’Estudis de centres d’Esplugues i Sant Just. (Assignació garantida) Inscripció oberta als participants del seminari de Primària-Secundària i Professionals del Servei Educatiu. En cas excedir el límit d’inscripcions es limitarà a 2 persones per centre educatiu.