Mostra de Treballs de Recerca ciutat de Sant Joan Despí. Edició 2019

Àmbit Ciutat Àmbit Ciències Socials, Arts i Humanitats Àmbit Científic i Tecnològic
1r. premi: El son en l’adolescència de Sant Joan Despí
Autora Carla Rodríguez Cruz, alumna de l’Institut Jaume Salvador i Pedrol.  La tutoria del treball l’ha realitzat el professor Javier Peñafiel.
1r. premi:  Spanish Speakers as Lenguage Learners
Autora: Silvia Quilez Montufo alumne del col·legi Ateneu Instructiu. La tutoria del treball l’ha realitzat la professora Dolors Rodríguez.
1r. premi: Desxifrant la màgia: la química darrere els trucs de màgia.
Autora: Marina García Constantí, alumne del Col·legi Ateneu Instructiu. La tutoria del treball l’ha realitzat el professor Àngel Trillo.
2n. premi: La màgia del vot a l’escó.
Autor: Marc Delgado Sánchez, alumne del col·legi Ateneu Instructiu. La tutoria del treball l’ha realitzat la professora Sol Urbano.
2n. premi: Impressores 3D: de l’eufòria a la realitat.
Autor: Pau Trillo Martorell alumne del Col·legi Ateneu Instructiu. La tutoria del treball l’ha realitzat el professor Àngel Muñoz.
Finalista: La imatge de la dona: un negoci rentable.
Autora: Júlia Cabello Sánchez alumne de l’institut Francesc Ferrer i Guàrdia. La tutoria del treball l’ha realitzat la professora Rosa Sunyer.
Premi especial a treballs presentat en llengües estrangeres: Conduct disorders in childhood and adolescence. Autor: Carlos Pacheco Petidier alumne de l’institut Francesc Ferrer i Guàrdia. La tutoria del treball l’ha realitzat la professora Ana Maria González