XXII JORNADA ABEAM de didàctica de les matemàtiques

Cartell ABEAM

El dia 9 de novembre es viurà una gran Jornada Didàctica a l’Auditori de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial (ETSEIB) i a partir de mig matí, les aules de la FME  acolliran una gran oferta de comunicacions, tallers i activitats.

Amb el lema Diverses mirades, nous enfocaments es presenta XXII Jornada Didàctica d’ABEAM. Un lema escollit amb la intenció de centrar tota la Jornada en dos aspectes ben significatius:

1) El grup de treball de Fotografia Matemàtica està de celebració: són 20 els anys que porten fent una gran tasca en pro de l’aprenentatge de les matemàtiques: el concurs, les activitats i recursos proposats a partir de la fotografia, el calendari, les exposicions itinerants, etc. A l’hora de promoure i practicar un ensenyament de les matemàtiques per competències ells tenen molt a dir. I no parlem de l’avaluació!

2) És des de la riquesa i la variabilitat de propostes que els participants a la jornada podem treure un profit immediat per fer petites incorporacions o modificacions en la nostra pràctica docent. És a partir de compartir experiències que tots en sortim beneficiats. Tanmateix, no podem obviar que ens entusiasmen les matemàtiques i que gaudim plantejant-nos i resolent problemes. I és per això, que aquesta jornada presenta tantes mirades diferents, i no només referint-nos a la gran quantitat de propostes que la conformen, sinò també amb l’esperança que sigui una jornada multitudinària i ben participativa. L’aprenentatge de les matemàtiques necessita de totes aquestes mirades.

Programa de mà: http://abeam.feemcat.org/pluginfile.php/2239/mod_resource/content/2/Folleto_VD.pdf

Tota la informació (horaris, resums de tallers, comunicacions, etc) es troba en la direcció: https://ja.cat/1FMYD

El període d’inscripció és del 15 d’octubre al 7 de novembre de 2019 (ambdós inclosos)

Durant aquest període us podeu inscriure a través del formulari web:https://forms.gle/ncPRMzRPYSbjEckaA

Tota la informació a http://abeam.feemcat.org/course/view.php?id=36