Convocatòria del concurs mèrits de places de docents, i d’assessores i assessors tècnics a l’exterior

El Ministeri d’Educació i Formació Professional convoca per a funcionaris de carrera

– 194 places en el concurs de mèrits per a la provisió de llocs buits de personal docent a l’exterior: ENLLAÇ

– 29 places en el concurs d’assessores tècniques i assessors tècnics a l’exteriorENLLAÇ

La xarxa de centres i programes espanyols del Ministeri d’Educació i Formació Professional a l’estranger necessita 194 funcionaris docents de carrera dels cossos de mestres, professors de secundària i escola oficial d’idiomes per cobrir llocs vacants a setze països: Andorra, Argentina, Alemanya, Bèlgica, Brasil, Colòmbia, Estats Units, França, Itàlia, Marroc, Països Baixos, Portugal, Suïssa, Luxemburg, Regne Unit i a Espanya a l’Escola Europea d’Alacant. Els docents seleccionats treballaran en institucions educatives diverses: centres espanyols a l’exterior, seccions a centres d’altres estats, agrupacions de llengua i cultura espanyoles o el sistema educatiu d’escoles europees.

En aquest enllaç trobareu més informació.

La convocatòria estarà oberta fins al 4 de desembre.