Monogràfic ESCOLA I COVID :100 mirades des de diferents àmbits

Rètol monogràfic Àmbits

Us recomanem el monogràfic de la revista d’ÀMBITS DE PSICOPEDAGOGIA I ORIENTACIÓ ÀÁF  ESCOLA I COVID :100 mirades des de diferents àmbits (familiar, escolar, sanitari, de gestió pública, de docents, infants, joves, adults…) sobre la pandèmia i el seu impacte en la vida escolar i quotidiana.

Trobareu una sèrie d’articles on col·laboren professionals que treballen a la zona de Cornellà de Llobregat, tant de centres escolars (D. Barbero de l’Escola L’Areny i C. Martínez i G Fontova de l’Ins M Martí i Pol) , com per part de la xarxa (E. Díaz), i fins i tot un petita representació d’alumnes (SIEI, Ins M Marti i Pol).

En l’apartat de relats hi ha també un escrit de la Maribel Cuevas, mestra de l’Escola L’Areny.

Podeu consultar els articles al següent enllaç: www.ambitsaaf.cat