Nou racó de lectura informal a la biblioteca escolar Els Pins

La biblioteca de l’escola Els Pins ja disposa d’un nou espai de lectura informal.  Un espai dins de la biblioteca on seure relaxadament i gaudir de la lectura. Aquest nou espai consta d’una estora i diversos coixins que han permès crear un espai de lectura informal, molt acollidor i confortable. L’objectiu és promoure l’hàbit de llegir, afavorir el gust per la lectura i fer gaudir al nostres petits lectors. Tanmateix, aquest espai esdevé molt motivador i atractiu vers l’alumnat.

Aquesta setmana, els alumnes de cicle inicial han fet ús d’aquest espai. A més, ens han arribat revistes noves de Cavall Fort, així que han aprofitat per veure-les. Han gaudit molt d’aquesta estona, aquí us deixem una mostra: