Premis Extraordinaris de Batxillerat

Els Premis Extraordipremis_btx_17naris de Batxillerat són un estímul més per als alumnes i un reconeixement oficial dels seus mèrits que demostra una preparació d’excel·lència en els estudis de batxillerat. Són també una mostra de la constància i compromís pel treball compartit entre estudiant, professorat i família.

Aquestes proves, que es fan en el decurs d’un matí, consten de dos exercicis. En el primer hi ha un comentari de text històric i un comentari de text literari, un dels quals en català i l’altre en castellà. El segon exercici consta d’una prova sobre la primera llengua estrangera cursada per l’alumne i una altra sobre una matèria que l’alumne tria prèviament d’entre les cursades a segon curs i que té continuïtat a la cursada amb el mateix nom a primer curs.

Convocatòria del curs 2016-2017

Els alumnes han de fer la inscripció a les proves entre el 30 de maig i el 6 de juny de 2017. Enllaç a la inscripció

Les proves es portaran a terme el 27 de juny de 2017, a les 8.30 hores, de manera simultània al centres que consten a la Resolució.

No s’admetran alumnes que es presentin a una seu diferent a aquella que consti a la sol·licitud d’inscripció.