Lectura en veu alta 2018. Quarts de final

El dia 9 de març es van fer els quarts de final del certamen de Lectura en veu Alta a l’INS Joaquim Blume d’Esplugues de Llobregat. Destinat als centres de les poblacions d’Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern, Sant Feliu de Llobregat, Molins de Rei, Cornellà de Llobregat i Sant Joan Despí.

De la nostra zona educativa va participar l’escola Dolors Almeda de Cornellà de Llobregat en la modalitat de Grumets Verds amb l’alumna Oihane Ginés Pérez  i també l’institut Francesc Ferrer i Guàrdia de Sant Joan Despí, en les modalitats de Corsaris, amb la lectora Miranda Arjona Rodríguez, i amb les lectores: Julia Aixiu Muñoz Lucena, Enia Rius Pie i Steven Natanael Ballesteros Vasquez de Tropa de Corsaris.

Una magnífica representació, amb un elevat nivell de lectura. El Jurat en va destacar la dificultat de la tria.

Altres fotos de l’acte