Lectura en Veu Alta 2017. Quarts de final

El dia 8 d’abril es van fer els quarts de final del certamen de Lectura en veu Alta a l’espai cultural Cèntric d’El Prat de Llobregat. Destinat als centres de les poblacions d’Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern, El Prat de Llobregat, Cornellà de Llobregat i Sant Joan Despí.

De la nostra zona educativa va participar l’escola Dolors Almeda de Cornellà de Llobregat en la modalitat de Grumets Verds amb l’alumna Emma García Valero. I també l’institut Francesc Ferrer i Guàrdia de Sant Joan Despí, en les modalitats de Corsaris, amb la lectora Martina Sánchez Rincón, i amb les lectores: Emma Hidalgo López, Paula Ortiz Santos i Irene Jurado Vázquez en la modalitat de Tropa de Corsaris.

Una magnífica representació, amb un elevat nivell de lectura. El Jurat en va destacar la dificultat de la tria.

Més imatges de l’acte realitzades pel CRP Baix Llobregat 8 d’Esplugues de Llobregat.