Nou espai de lectura informal a la biblioteca de l’escola Sant Francesc d’Assís

La biblioteca de l’escola Sant Francesc d’ Assís compta amb un nou sofà que ha permès crear un espai de lectura informal, molt acollidor i comfortable, i que afavoreix el gust per la lectura, un espai de treball, de creixement personal i de gaudi, un lloc motivador on descobrir llibres i aprendre a estimar-los.

Amb la subvenció de l’Ajuntament de Sant Joan Despí, ara la biblioteca escolar presenta un aspecte més agradable que anima els nens a sentir-se a gust, un lloc on se senten còmodes i es troben bé.