La Festa dels Jocs Florals a l’Escola Abat Oliba

L’Elisenda García , coordinadora de Biblioteca de l’escola Abat Oliba, ens explica els jocs Florals què fan al seu centre, així comença l’article:

“La celebració dels Jocs Florals és ja una tradició al nostre centre, que tots i totes, docents i infants comencem a preparar mesos abans de que arribi Sant Jordi. És una festa d’escola, on els alumnes, gràcies a les seves produccions literàries, es converteixen en els veritables protagonistes.Els Cicles de Petits, Mitjans i Grans participen, cadascú al seu nivell, en aquesta festa de les lletres.

I3, I4 i I5 preparen una cançó, una petita representació o memoritzen un poema sobre Sant Jordi o la primavera. El dia dels Jocs Florals, se obsequia al cada grup-classe amb un llibre i un diploma.”

Si el voleu llegir sencer, clickeu aquí:  Article sencer