XXVII Concurs El gust per la lectura

El Departament d’Educació convoca el XXVII Concurs El Gust per la Lectura, basat en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics.

Per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint

📅 Termini d’inscripció: del 15 de novembre al  21 de gener de 2022. S’ha de formalitzar la inscripció accedint al formulari mitjançant el portal de centres del Departament, on també trobaran un tutorial per guiar el procés a fer.

📕 Bases del concurs

📖 Materials didàctics de suport: els materials estan organitzats per etapes educatives i per eix de gènere. Cada lectura disposa d’un dossier de gènere, una guia didàctica i un quadern de l’alumne. Us posem un exemple de la lectura corresponent al cicle inicial de primària:

PRIMÀRIA – Bestiari (cicle inicial) “Zoo de paraules”
Dossier del gènere bestiari
Guia didàctica