XXIX Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya. L’ús del català a l’educació (2 de desembre de 2021)

El Consell Escolar de Catalunya organitza  la XXIX Jornada de reflexió L’ús del català a l’educació, a la qual es convida una nodrida representació de la comunitat educativa. Qualsevol interacció que es fa els centres té un component educatiu, per tant, la reflexió lingüística no pot quedar al marge del procés educatiu. Els objectius són reflexionar sobre l’estat de la qüestió i proposar un seguit de mesures a fi de capgirar la situació de minorització actual de la llengua que es presentarà a la jornada de reflexió.

Aquest any la Jornada se celebrarà el dia 2 de desembre, a partir de les 17’00 hores. Es podrà seguir en línia des de la pàgina www.consescat.cat.

📅 dijous 2 de desembre

🕠 17’30 hores