XV Certamen de Lectura en Veu Alta 2019

El dia 28 de Març es va celebrar el XV Certamen de Lectura en Veu Alta al Cèntric Espai Cultural del Prat de Llobregat.

Alumnat d’instituts i escoles de les poblacions de Gavà, Viladecans, Castelldefels, Sant Boi de Llobregat i El Prat de Llobregat, van llegir, fantàsticament, les seves lectures.

Els grumets vermell (alumnat de CM) va fer la lectura del llibre L’any del Gat de Jaume CoponsEls grumets verds (alumnat del CS) va llegir Un ós anomenat Paddington de Michael Bond. Els corsaris (alumnat de 1r i 2n de l’ESO) van llegir Cada gra de raïm de Manel Ballart. Els timoners (alumnat d’aula de acollida) Kafka i la nina viatgera de Jordi Sierra i Fabra i la tropa de corsaris (alumnat de 3r i 4t de l’ESO) Les Pereres fan la flor blanca de Gerbrand Bakker.

FELICITATS a tots els participants! les seves lectures van estar immillorables.

Però sobretot s’ha de felicitar a MARTIN GRIGOROV de 12 anys (grumets verds) de l’escola BERNAT METGE del Prat de Llobregat perquè ha passat a les semifinals

ENHORABONA i endavant !

Del Prat van participar: