Seminari de Coordinació en Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement

La darrera sessió del Seminari de Coordinació en Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement d’enguany s’ha celebrat de forma conjunta a l’Institut Joaquim Blume d’Esplugues de Llobregat. Els diferents territoris han presentat experiències d’aula i de centre als coordinadors i coordinadores presents. Des del Prat s’ha presentat l’activitat Fotografia esfèrica i tours virtuals. En representació de tots els centres han participat l’Escola Charles Darwin, l’Institut-Escola del Prat, l’Escola Josep Tarradellas, l’Escola Jacint Verdaguer i l’Escola Bernat Metge. Han compartit el seu coneixement per fer servir la càmera de 360º, l’organització de tours virtuals, l’ús de dispositius mòbils i d’ulleres de realitat virtual per tal de conèixer millor el centre educatiu i desenvolupar les competències del seu alumnat.