Projecte Focus: Aprenentatge col·laboratiu entre iguals a través de Vídeos Educatius

El projecte Focus està revolucionant l’educació a Catalunya mitjançant la creació i publicació de vídeos educatius realitzats pels propis alumnes de primària i secundària. Aquest projecte està destinat a promoure el desenvolupament de les competències clau dels estudiants, mentre fomenta l’aprenentatge entre iguals.

L’objectiu principal del projecte Focus és desenvolupar la competència digital tant dels docents com dels alumnes, tot creant una xarxa per compartir coneixement. Aquesta iniciativa s’inclou dins del Pla d’Educació Digital de Catalunya i treballa activament per potenciar i recopilar produccions audiovisuals que abordin continguts curriculars d’una manera innovadora.

El concepte és simple: fer preguntes, investigar i crear un vídeo. A través d’aquest projecte, els participants poden accedir a un vídeo explicatiu i a diversos recursos per comprendre el procés. També es posen a disposició guies didàctiques de suport per ajudar en la generació d’idees, el desenvolupament audiovisual i la publicació.

Tota aquella persona interessada en formar part d’aquesta emocionant iniciativa pot obtenir més informació i detalls fent clic en el següent enllaç: Projecte Focus.

Així, el projecte Focus està connectant la tecnologia i l’educació, posant les eines digitals a l’abast dels estudiants i promovent la creació i el compartiment de coneixements d’una manera interactiva i innovadora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *