Places Vacants a la 6a Edició de #100tífiques !!!

Amb l’objectiu de potenciar l’interès per la ciència entre els estudiants, la 6a edició de #100tífiques encara té places disponibles per a escoles i instituts interessats en acollir una experiència enriquidora el proper 7 de febrer del 2024.

Aquest programa, coorganitzat pel Servei d’Innovació Educativa, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), ofereix l’oportunitat única de rebre la visita presencial d’una científica a les instal·lacions educatives. La iniciativa està especialment dissenyada per captivar l’atenció dels estudiants de 6è de primària i primer d’ESO.

Encara hi ha disponibles 80 xerrades, brindant als centres educatius l’oportunitat d’integrar aquesta experiència dins les aules. Les escoles i instituts interessats poden realitzar la seva inscripció de manera senzilla visitant els enllaços disponibles al web de #100tífiques.

Aquesta col·laboració entre professionals de la ciència i institucions educatives destaca per crear un vincle directe entre els estudiants i el món de la recerca i la innovació. Amb aquesta oportunitat, les escoles i instituts tenen la possibilitat de participar activament en la formació científica dels seus alumnes.

Per obtenir més informació i formalitzar la inscripció, podeu accedir al web oficial de #100tífiques. No deixeu passar aquesta oportunitat de fomentar la passió per la ciència entre els estudiants i oferir-los una experiència única d’aprenentatge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *