MATIPRAT 2017

Matiprat17El passat divendres 12 de maig vam celebrar la 4a Gimcana Matemàtica del Prat en un ambient festiu i de col·aboració entre joves i adults.En aquesta edició hi van participar professorat i alumnes de 1r i 4t d’ESO dels centres de secundària del Prat.

El joc consta d’un conjunt d’11 proves, basades en el currículum de matemàtiques de 1r d’ESO que inclouen diversos aspectes com: numeració i càlcul, canvi i relacions, mesura, espai i forma i estadística i atzar. Les proves es distribueixen en diferents espais del Cas Antic: Fondo d’en Peixo, Torre Muntadas, Plaça de la Vila i  Ferran Puig.

La Matiprat, que mobilitzà unes 700 persones, comptà amb la col.laboració del professorat dels centres educatius, de persones voluntàries del Prat, d’alumnat col·laborador de 4t d’ESO i dels comerços del Nucli Antic. Tothom hi participà amb un alt grau de compromís i de bon humor.

La gimcana matemàtica del Prat ha comptat amb 550 nois i noies de 1r d’ESO dels instituts Baldiri Guilera, Estany de la Ricarda, Ribera Baixa, Salvador Dalí, Institut escola del Prat i els centres concertats Mare de Déu del Carme i Ntra. Sr del Mar.

Aquesta jornada pretén sensibilitzar sobre la importància de tenir un coneixement matemàtic per resoldre les situacions de la vida quotidiana, promoure el coneixement de l’entorn  i estimular la cohesió ciutadana.

Enhorabona a tothom per haver propiciat una bona jornada matemàtica. FOTOS

Aquí teniu l’enllaç al Prat TV