CLOENDA DEL CONTE COL.LABORATIU 2016-2017

El divendres 24 de març es va celebrar al Cèntric la cloenda del Conte Col.laboratiu 2016-2017. El projecte de creació d’un conte, entre nens i nenes de nou centres de primària de la nostra ciutat, s’ha desenvolupat amb la participació de l’alumnat de cicle mitjà, les seves tutores i tutors i la dinamització del Centre de Recursos Pedagògics del Prat. En la trobada de cloenda, 350 nens i nenes de les escoles participants, van gaudir de la lectura dels seus contes per part d’actors i actrius del Teatre Kaddish.8

A continuació podeu llegir i escoltar els 5 contes col•laboratius escrits enguany:

LES FANTÀSTIQUES AVENTURES DE LA BRUSINA, conte escrit per l’alumnat de 3r A de l’escola Galileo Galilei,  3r A de l’escola H. Josep Tarradelllas i  4t A de l’Escola del Parc. Audio.

LA MALEDICCIÓ DE LA SERP, conte escrit per l’alumnat de 3r B de l’escola Galileo Galilei, de 3r B de l’escola H. Josep Tarradellas i de 4t B de l’Escola del Parc. Audio.

LA DESAPARICIÓ D’EN FRED, conte escrit per l’alumnat de 3r C de l’escola Galileo Galilei, 3r C de l’escola H. Josep Tarradellas i 4t de l’escola Joan Maragall. Audio.

EL MISTERI DE LES RODES PUNXADES, conte escrit per l’alumnat de 4t A de l’escola Mare de Déu del Carme, 4t de l’Institut escola del Prat i 3r A de l’escola Jaume Balmes. Audio.

L’AVENTURA D’EN TOM I L’SCOOBY, conte escrit per l’alumnat de 4t B de l’escola Mare de Déu del Carme, 4t de l’escola Can Rigol, 3r B de l’escola Jaume Balmes i 4t de l’escola Bernat Metge. Audio.