Recursos i materials CEEPSIR del CEE Can Rigol

El CEEPSIR del CEE Can Rigol del Prat de Llobregat vol compartir amb vosaltres la creació d’una bateria de recursos i materials per facilitar la feina als professionals dels diferents centres de la ciutat.

PODEU ACCEDIR AL RECURS AQUÍ

Aquest espai tracta de recollir eines que poden anar bé pel dia a dia de l’alumnat tant a l’escola com a casa. Tot el material que podeu trobar es pot manipular i adaptar a les necessitats de cada persona. La majoria dels recursos estan extrets de la web arasaac.

El CEEPSiR és un servei que ofereix l’escola Can Rigol i ofereix suport als centres ordinaris de l’entorn (el Prat de Llobregat, Castelldefels, Gavà i Viladecans) per atendre l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu. Aquesta escola dona suport a centres que tinguin alumnat amb CEA (condició Espectre Autista) a l’aula ordinària. Així doncs, l’objectiu principal d’aquest centre és facilitar estratègies organitzatives i metodològiques que fomentin l’aprenentatge dels equips docents i del mateix centre per millorar la resposta educativa.