“Per esdevenir parlant d’una llengua cal la col·laboració de tota la comunitat de parlants”. M. Puigdevall

Maite Puigdevall és professora de la UOC. La seva activitat investigadora se centra en la Sociolingüística crítica i la Política i planificació lingüístiques i, més concretament, en l’estudi de qüestions de llengua i identitat; llengua i immigració; nous parlants de català i de llengües minoritzades i polítiques lingüístiques de les llengües minoritzades.

En la seva contribució, recollida en aquest enregistrament, planteja un repte, hi ha alumnes que voldrien parlar en català, però no s’hi atreveixen, i respon la pregunta: què podríem fer des de l’escola o institut per animar-los a llançar-se a parlar en català? És possible?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *