Nou curs del Canal de Reporters a l’aula

El projecte Canal de Reporters promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat de primària i secundària mitjançant la creació i publicació de les pròpies produccions escrites, de ràdio, d’audiovisuals i de xarxes en diferents llengües elaborades des dels seus centres i localitats. Per afavorir la difusió d’aquests productes, es posa a disposició dels centres educatius aquesta plataforma.

Canal de Reporters ha enllestit el disseny de l’activitat formativa adreçada al professorat per aquest curs 2022-23. La inscripció està oberta fins el proper 28 de febrer, data en què s’iniciarà el curs amb una sessió síncrona, de 17’30 a 19 hores.

Es tracta d’una proposta formativa elaborada en format mixte; 6 sessions síncrones (28 de febrer, 7, 14, 21 i 28 de març, i 11 d’abril) i treball individual a realitzar en la plataforma Odissea.

L’objectiu principal de curs és oferir a les persones participants recursos per desenvolupar la competència digital i comunicativa de l’alumnat a partir de la producció de continguts periodístics.

En aquest sentit els continguts que s’impartiran giren al voltant dels següents eixos:

1. Educació mediàtica I: periodisme i professió
  2. Educació mediàtica II: periodisme i desinformació
  3. Llenguatge periodístic: els gèneres periodístics
  4. Fotoperiodisme
  5. Elements tècnics: imatge, vídeo i so
  6. Disseny d’un projecte per treballar els continguts periodístics amb la metodologia ABP

Les persones interessades en fer la formació poden tramitar la inscripció en el següent enllaç.

Accés al Nodes del projecte Canal de Reporters.