La Generalitat impulsa el llenguatge planer per millorar la comunicació amb la ciutadania

La Direcció General de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana impulsa, amb el suport de la Secretaria de Política Lingüística, un projecte per millorar la comunicació de l’Administració amb la ciutadania. L’objectiu d’aquest projecte és difondre l’ús del llenguatge planer en els textos de la Generalitat de Catalunya, de manera que siguin clars i inequívocs, i que tothom en pugui entendre la informació rellevant amb facilitat.

La primera acció d’aquest projecte és la publicació de la Guia de llenguatge planer. Aquesta guia ofereix consells, exemples i nombrosos recursos així com una llista de comprovació per saber com de planer i entenedor és un text ja redactat.

Llegiu-ne més

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>