Jornada mSchools – celebració 10è aniversari

Ja són 10 anys que la comunitat educativa de mSchools treballa amb passió i dedicació per fer de la transformació digital una realitat a les aules, ajudant a milers d’estudiants a esdevenir ciutadans digitals actius i responsables amb les habilitats necessàries per navegar pel món d’avui i de demà.

En aquesta dècada, més de 13.000 docents, 2.700 centres educatius i 300.000 alumnes han participat en el programa. I per commemorar aquesta fita, us convidem a una gran festa de celebració el dissabte 10 de juny. Veniu a celebrar amb nosaltres aquesta ocasió especial i gaudiu d’un dia divertit i emocionant, ple de jocs, concursos i activitats per famílies i escoles. Us hi esperem!

📅 Dissabte 10 de juny

📍 Fira de Montjuïc, pavelló 7, Barcelona.

🕣 de les 11 hores a les 17 hores

📝 Inscripcions

ℹ️ Programa i més informació

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *