Concurs Student Awards 2021

mSchools Student Awards és un concurs i cerimònia de lliurament de premis que reconeix la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

Enguany, mSchools celebra la vuitena edició del concurs. L’any passat van participar més de 20 escoles d’arreu de Catalunya. Vols ser un d’ells? T’expliquem tot el que has de saber per a participar-hi!

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats:

App Education

L’objectiu d’aquesta modalitat és desenvolupar projectes d’aplicacions mòbils que ofereixin solucions a problemes reals.

Mobile History Map

L’objectiu d’aquesta modalitat és promoure els projectes desenvolupats pels alumnes i compartits a la plataforma digital Mobile History Map, una web i app de georeferenciació que fomenta el treball per projectes, l’aprenentatge-servei i les competències digitals dels alumnes, mitjançant el desenvolupament de projectes singulars i de qualsevol àmbit curricular relacionats amb el seu entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.).

Scratch Challenge

L’objectiu d’aquesta modalitat és promoure l’aprenentatge del llenguatge de programació mitjançant la realització de projectes en llenguatge Scratch, fomentant així el desenvolupament del pensament computacional i de  les competències digitals dels alumnes.

| Més informació |