3r seminari web. PC Desendollat i Scratch Challenge (2 de febrer de 2021). Amb la participació de l’escola Charles Darwin!

El proper dimarts 2 de febrer, a les 17’30 hores, se celebrarà el 3r seminari web d’aquest curs 2020-2021 dedicat a la presentació d’iniciatives, recursos, experiències didàctiques i desenvolupament de reptes en directe relacionats amb el Pensament Computacional Desendollat (PC Desendollat) i la programació amb Scratch.

L’escola Charles Darwin del Prat de Llobregat hi participarà presentant l’experiència de PC desendollat “Cup Stack Challenge: repte dels gots”, a càrrec dels mestres David Ciércoles i José Luís Cuenca.

Us podeu inscriure en aquest formulari.

Al botó de seminaris web a la pàgina de pensament computacional teniu disponibles tots els seminaris fets fins aquest moment.

Us hi esperem!

El seminari web es desenvoluparà en dues sales amb la següent estructura:

17:30 a 18:35
Benvinguda i presentació del seminari web
17:35 a 18:00

Propostes Didàctiques PCd, Repte i Recursos.(Pàgina Programació i Robòtica Educatives).Dissenyem una superilla.

Necessiteu descarregar i imprimir aquesta fitxa i llapis o bolígraf i llapis de colors o retoladors.

Oriol Codina, ACD.

18:00 a 18:25
Fem pensament computacional a les aules! (Ballant amb bucles, seqüenciació d’algoritmes en anglès, llenguatge computacional amb mesures, condicionals amb cartes i variables dibuixant).Noemí Montull i Marta Espart.
ESC Minyons d’Urgell.
18:25 a 18:50
Cup Stack Challenge: Repte dels gots.David Ciércoles i Jose Luís Cuenca.
ESC Charles Darwin.
18:50 a 19:00
Reptes Mensuals i El valor de vivenciar físicament la codificació.
17:30 a 17:35
Benvinguda i presentació del seminari web
17:35 a 17:50
Scratch Challenge a l’aulaCèlia Ganga, ACD, Cèlia Llurba INS Mar de la Frau
17:50 a 18:10
Un laboratori de ciutat, un gran recurs.Jose Garcia i Victor Casado. Citilab (Cornellà de Llobregat).
18:10 a 18:25
Repte 1*: FootRoomba (Pong)Jaume Dellunde, ACD.
18:25 a 18:40
Repte 2*: Flying BirdCèlia Llurba i alumnat, INS La Mar de la Frau.
18:40 a 18:55
Repte 3*: Gira la roda (Joc de coordinació).Nina Coll, Citilab.

*SCRATCH Per seguir els reptes de Scratch us pot resultar útil tenir obertes dues pestanyes al vostre ordinador:
1. El programa de Scratch
2. La pàgina de programació i robòtica educatives.