CRP del Bages. Butlletí febrer 2024

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Tallers, cursos, jornades, concursos…

XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura, tant en prosa com en poesia, en infants i joves de sis a divuit anys. Per inscriure-us cal que ompliu el següent formulari abans de l’1 de març de 2024.

Xerrada: “Com ens canviarà la vida i l’educació la intel·ligència artificial?

En el marc dels 40 anys del CRP i de l’EAP del Bages organitzem el segon berenar pedagògic amb la xerrada “Com ens canviarà la vida i l’educació la intel·ligència artificial?”, a càrrec de Genís Roca, arqueòleg i expert en Internet. Us podeu inscriure fins a l’11 de febrer a través d’aquest enllaç.

VI Jornades ACPCREDA

Des de l’ACPCREDA estan preparant les VI Jornades de formació que es realitzaran els dies 15 i 16 de març de 2024 al Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

Formació. Les aules pel futur en els centres educatius: Disseny i implementació

Aquesta formació és dirigida a aquells equips directius i responsables de coordinació interessats a implantar el Projecte Aules pel Futur en els seus centres educatius. Aquí teniu tota la informació i l’enllaç per fer la inscripció.

Activitats per l’alumnat

Dia de la Dona Científica: activitats per a la teva aula

L’11 de febrer celebrem el Dia de la Dona Científica. La plataforma nextus ens ofereix propostes d’aula que demostren que la curiositat i la determinació no tenen límits de gènere.

Campanya Let’s Clean Up Europe 2024

El pròxim 8 de febrer de 2024 s’inicia el registre d’inscripcions a la 11 edició de la Campanya Let’s Clean Up Europe! Una de les accions més emblemàtiques és el Correcull. Podeu trobar els kits correcull al CRP.

Campanya “Decolonitzar el món i la vida”

La comissió de l’Agenda Llatinoamericana Mundial ofereix als centres educatius de Catalunya una eina pedagògica de conscienciació social per a les comunitats educatives dels centres.

Llibres digitals – Gener 2024

Aquí teniu un recull de publicacions digitals que podeu consultar en línia.

Les Revistes del Mes – Gener 2024

Ja teniu aquí les revistes rebudes a la Biblioteca del Departament d’Educació. Si esteu interessats a demanar-les en préstec, poseu-vos en contacte amb el vostre CRP de referència.