XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Com cada any ja podeu participar en la convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya. Aquests tenen com a finalitat estimular l’expressió i la producció escrita de l’alumnat dels centres d’educació primària i secundària obligatòria, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

El Departament d’Educació convoca els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura, tant en prosa com en poesia, en infants i joves de sis a divuit anys.

En les bases trobareu les categories de participació i tota la informació que necessiteu.

Per inscriure-us cal que ompliu el següent formulari abans de l’1 de març de 2024.