Campanya Let’s Clean Up Europe 2024

La campanya Let’s Clean Up Europe, promoguda per l’Agència de Residus de Catalunya, té per objectiu combatre la presència de residus abandonats en espais naturals i incentivar accions de neteja organitzades per escoles, associacions, ajuntaments… Una de les accions més emblemàtiques és el Correcull. Podeu trobar els kits correcull al CRP.

El pròxim 8 de febrer de 2024 s’inicia el registre d’inscripcions a la 11 edició de la Campanya Let’s Clean Up Europe! i s’organitzen 2 seminaris en línia per presentar experiències. Un d’ells està adreçat específicament a institucions educatives, serà el 8 de febrer a les 17:30. Podeu consultar el programa aquí. La inscripció és gratuïta i mitjançant aquest formulari.

S’hi presentaran experiències de 4 centres que proposen diferents maneres d’anar més enllà d’una recollida. També hi haurà un debat de mesures de prevenció, per evitar nous abocaments, tot fent anàlisi de les dades per geolocalitzar on són els abocaments i tipus de residus i es farà un treball en xarxa entre escoles properes per crear situacions d’aprenentatge per posar en pràctica serveis comunitaris.