Es mil e ua nets

Benvengudes/di tara pagina des recorsi deth tapís volaire des mil e ua nets!
Aciu poiratz trapar tot eth materiau e recorsi online damb eth que desvolopar eth projècte comun de lectura: Es mil e ua nets. En materiau premanit poiratz trapar ua prepausa d’activitats restacades damb era competéncia lectora: Activitats preapausades entà tot er escolanat (Educacion infantila, cicle iniciau, cicle miei, cicle superior e  d’ESO), atau coma es indicadors e nivèus d’aqueriment dera lectura, entà facilitar era avaloracion dera activitat. Ath delà poiratz compdar damb ua maleta virtuau des lectures e vidèus e ua de recorsi entà desvolopar es activiats prespausades. Fin finau enes servicis educatius, auram tara vòsta dispausicion ua maleta damb es libres e audiovisuaus e ua maleta damb jòcs tà desvolopar d’autes activitats se son deth vòste gust. Demoram que vos agrade tot eth materiau qu’auem premanit e qu’ac disfrutetz damb es vòsti escolans!
                                 MALETA VIRTUAU                          MALETA VIATJAIRA
PREPAUSA D’ACTIVITATS