V Jocs Florals Escolars de Catalunya

Eth Departament d’Ensenhament convòque es “V Jocs Florals Escolars de Catalunya” damb er objectiu de potenciar e estimular era expression e produccion escrita des escolans e escolanes.

Aguesta edicion contèmple es modalitats de poesia, pròsa e conde audiovisuau illustrat. Er objectiu deth certamen ei potenciar era creacion literaria mejançant eth conde audiovisuau illustrat promòir eth trabalh interdisciplinari des der encastre lingüistic, er encastre digitau e er encastre artistic.

En blòc Conde audiovisuau illustrat podetz trapar ua prepausa entà trabalhar eth conde audiovisuau coma projècte de trabalh interdisciplinari, atau coma un listat de recorsi d’audio e vidèo que se pòt utilisar tara elaboracion deth conde audiovisuau.

Bases des V Jòcs Floraus Escolars de Catalonha

Bases dera categoria H: Conde Audiovisuau Ilustrat

Calendari actuacions V Jòcs Floraus

Liurament en CRP abans deth 20 d’abriu.