PROGRAMA D’INNOVACION PEDAGOGICA

#aquiproubullying

Eth programa met a disposicion des centres era formacion, estratègies e recorsi de besonh tà  elaborar un projècte de prevencion, deteccion e intervencion deuant eth sètge damb era participacion de tota era comunautat escolara, especiaument der escolanat qu’actuarà com observador e agent actiu e comprometut ena luta contra eth sètge, atau com er aqueriment des  actituds e es valors pròpris dera competéncia sociau e ciutadana.
  • Objectius
  1. Implicar ara comunautat escolara deuant es cassi de sètge.
  2. Potenciar eth compromís actiu der escolanat ena prevencion e deteccion des cassi de sètge.
  3. Fomentar era gestion positiva des conflictes.
  4. Contribuïr ath desvolupament personau e sociau der escolanat.

+info

Mòduls formatius

Equips tara convivéncia (primària)

Equips de referéncia (primària e segondària)