Era escòla Sant Ròc de Bossòst guanhadora deth concors Som idees

Eth dia 14 de junh, se balhèc eth prumèr prèmi deth concors “Som idees” ara escòla Sant Ròc de Bossòst. En acte er escolanat presentèc es sues IDIES que les an amiat a arténher eth prumèr prèmi que receberen a mans dera Conselhèra de coneishement era senhora Angela Cases, deth Baile de Bossòst, eth senhor Amador Marqués e deth Director deth CRP Val d’Aran eth senhor Carles Fuentes.

Eth Concurs Som idees cerque dinamizar er esperit emprenedor der escolanat deth cicle superior de primària en Alt Pirenèu e Aran.

Aguest concors a estat organizat per Ateneu Cooperatiu der Alt Pirenèu e Aran e es Servicis Educatius der Alt Pirenèu e Aran

Era escòla guanhaira dera edicion der an  2021 a estat era escòla Sant Ròc de Bossòst damb eth projècte  BOSSÒST LET’S GO! a on a participat er escolanat deth cicle superior de primària

Era escòla qu’a artenhut era categoria de finalista a estat  era escòla Bac de Cerdanya damb el projècte INVENTS QUE ENS AJUDEN der alumnat de 6au de primària.

Felicitats ar escolanat e ath professorat!!