ANULLACION JORNADA STEAM

Davant la situació de confinament que tots estem vivint i en previsió que, en el moment de la reobertura dels centres educatius, hi haurà moltes coses a reconduir i a gestionar, us comuniquem que la Jornada STEAM de Vielha prevista per al proper dimecres 29 d’abril, ha quedat ANUL·LADA. (enllaç)
És evident que ens sap greu i que en cap moment ho hem desitjat però, després d’haver fet les consultes i les reflexions necessàries, entenem que ara mateix és el més assenyat, prudent i convenient.
Us agraïm molt a tots aquells qui, d’alguna o altra manera, hi heu mostrat voluntat de col·laboració i de participació. Sense tots vosaltres tot això no tindria sentit ni raó de ser.
Donat que la il·lusió es manté, proposarem la possibilitat d’organitzar-la el proper curs escolar 2020/2021. En conseqüència, gairebé segur que tornarem a contactar amb tots vosaltres i comptarem de nou amb la vostra participació i col·laboració. Entre tots, ja mirarem de tornar a reactivar-la i fins i tot, aprofitarem l’oportunitat que el marge temporal ens ofereix per mirar d’arribar encara a més gent. Entenc que molt probablement els alumnes destinataris ja els hi havíeu presentat la proposta i segurament molts d’ells l’esperaven. Degut a la promoció de curs, molt probablement els destinataris hauran de ser alumnes diferents però ja mirarem de gestionar tot això i el que es pugui anar esdevenint, amb l’ànim de poder acontentar a tothom.
Ànims, gràcies a tothom i salutacions,