Rúbriques

Conferència Rúbriques

Roobrix Roobrix és una eina de valoració que ajuda a simplificar la conversió de les puntuacions de la rúbrica.
RubiStar Eina gratuïta per crear rúbriques a partir de plantilles o lliurement. Té també
una recopilació de rúbriques creades que es poden modificar.
La rúbrica explicada pels alumnes Vídeo on els alumnes de 6è de primària de l’escola Roureda de Sant Esteve Sesrovires expliquen què són i com usen les rúbriques com a eina a favor del seu aprenentatge.
Banc de rúbriques Banc de rúbriques per competències del Departament Ensenyament.
CoRubrics Plantilla pública per fer un procés complet d’avaluació amb rúbriques utilitzant eines de Google Apps.

Rúbriques per Cb
Els caps d’estudis de  centres de Terrassa ha elaborat unes rúbriques per tal d’unificar els criteris d’avaluació de les competències bàsiques.
Rúbriques per PRI, SEC i BAT Banco de rúbricas del cedec.
Rúbricas de evaluación La rúbrica es la herramienta más completa pare realizar evaluaciones cualitativas. Los indicadores y su correcta redacción y validación son una de las claves que nos ayudará a un buen diseño de evaluación cualitativa.